3 טייסי חיל האוויר האוקראיני נהרגו בהתרסקות מטוס

פנחס בן זיו No Comments on 3 טייסי חיל האוויר האוקראיני נהרגו בהתרסקות מטוס

אוקראינה: שלושה טייסים של חיל האוויר נהרגו אתמול בהתרסקות שני מטוסי אימון. שני המטוסים מסוג L-39 התנגשו באוויר בעת ביצוע משימת לחימה. חיל האוויר האוקראיני יחקור את המצב הטכני של המטוס והאם כללי ההכנה לטיסה קוימו

המלחמה. ארכיון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טרגדיה באוקראינה: שלושה טייסים של חיל האוויר האוקראיני, כולל טייס ידוע מפורסם שהיה ידוע בכינוי "מיץ", נהרגו בהתרסקות מטוס, כך הודיע היום חיל האוויר במדינה.

התאונה הקטלנית התרחשה אתמול ליד העיר ז'יטומיר, כ-140 קילומטרים מערבית לקייב. שני מטוסי אימון קרב מסוג l-39 התנגשו באוויר בעת ביצוע משימת לחימה, כך לפי הודעת חיל האוויר.

מחיל האוויר נמסרו תנחומים למשפחות ההרוגים: "זהו אובדן כואב ובלתי הפיך לכולנו". אחד מההרוגים, ג'וס, היה טייס מיג-29 וחלק מיחידה הידועה בשם "רוח הרפאים של קייב" שהגנה על מרכז וצפון אוקראינה בתחילת המלחמה.

נסיבות ההתרסקות נחקרות על ידי משרד החקירות הממלכתי של אוקראינה (sbi). בהודעה שפורסמה היום, אמרה הסוכנות כי תוקדש תשומת לב מיוחדת למצב הטכני של המטוס והאם כללי ההכנה לטיסה קוימו. כמו כן, מומחים יבצעו גם אבחון יסודי של הקופסאות השחורות. "אובדן כל חייל הוא אובדן עצום לכל המדינה", אמרו בלשכה.



0 תגובות